Het F********woord

Laurence de la Porte, journaliste, pleit ervoor het F-woord weer te gaan gebruiken, dus zonder de sterretjes. Maar gewoon weer hardop uit te spreken. Fuck, dacht ik, moet dat echt? Mensen vinden dat niet netjes. En erger nog, schrijft ook Laurence: mensen vinden je dan niet meer aardig. Dus misschien maar beter van niet. Ik ontmoette eens een manager die zei wel commercieel te denken maar het niet te zijn. ‘Commercieel’ was voor haar een vies woord, dat etiketje had … Lees meer …