Bijbel
Ik heb een bijbel. Bij mij is dat een onbeschreven boek waarin ik de zin en onzin van deze wereld in noteer. Om nooit te vergeten. Wat mensen daar ook over zeggen, over die wereld. Zoals Humerto Tan. Die laatst zei dat we allemaal vergrijzen. Nou, hij duidelijk niet. Ik schrijf er ook Waarheden in. Die op mij slaan, of universeel zijn. En voor iedereen gelden. Zoals: Ik heb een ingewikkeld lichaam. Maar vind je het gek, wanneer ik erin … Lees meer …














